loading

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti MEDIBABY s.r.o., se sídlem Na Skalce 415, 38101 Český Krumlov, IČO 28154835 zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 20645 vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích, telefonní číslo +420 380 312 121 upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto klientů, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě rezervační smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím rezervačního systému na webových stránkách lekarkaplice.cz

 

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde lekarkaplice.cz/gdpr

1. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

Rezervace je možná přes telefonní kontakt či rezervační formulář na webu.

2. UZAVŘENÍ REZERVACE

Pro správné uzavření rezervace musí být pacient registrován, tzn. v databázi lékaře a musí vyplnit následující údaje:

Jméno dítěte
Ročník dítěte
Telefonní kontakt na zákonného zástupce
Email na zákonného zástupce

Poté stačí vybrat požadovaný termín a potvrdit tlačítkem. Na uvedený email zákonného zástupce bude odesláno potvrzení a den předem obdrží upomínku.

 

Pacient nemůže vytvářet rezervaci na méně než 7h od prvního termínu.

 

3. ZRUŠENÍ REZERVACE

 

Lékař si vyhrazuje právo na jakoukoliv změnu nebo přesun pacientovy návštěvy.

Pacient může rezervaci zrušit kdykoliv, avšak hodinu před schůzkou je zrušení zablokováno a pacient se tak musí dostavit na schůzku.

 

Pokud se pacient nedostaví na rezervací určený čas, lékař si vyhrazuje právo po 5ti minutách po termínu schůzku zrušit a vzít dalšího klienta.

 

4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Lékař akceptuje pouze hotovost, karty nejsou akceptovány.

5. PRÁVA A POVINNOSTI

Pacient je povinen dbát na včasný příchod dle rezervací určeného termínu, změna či zrušení je možné nad 1h od schůzky, ve výjimečných případech telefonicky s lékařem či sestrou.

Pacient je povinen dbát na čistotné a v rámci možností nehlučné čekání tak, aby ostatní pacienti nebyli rušeni. V čekárně jsou k dispozici hračky a přebalovací stůl, pokud pacient využije jednu z možností je povinen jí vrátit do původního stavu nebo na původní místo.

Lékař si vyhrazuje právo na jakoukoliv změnu či zrušení schůzky dle urgence a závažnosti ostatních pacientů, lékař tak činí ze svého vlastního profesionálního úsudku a pacient nemá právo se vměšovat, pokud pacient nebude spolupracovat, je možné že bude vyveden z polikliniky.

Pokud předchozí pacient přetáhne termín následujícího pacienta, automaticky se tak posouvá termín následujícího pacienta, ale i dalších.

 

 

 

 

 

 

Změnit jazyk